martes, 27 de julio de 2010


Històries del nostre carrer:
Aquesta setmana començo explicant la història de la Casa del Vall, posteriorment explicaré històries de la resta de cases del carrer.

El seu primer nom era Cal janot per un Joan que hi havia viscut.Després hi vivien 2 dones que vam marxar cap Igualaada, aleshores van venir a viiure-hi els d ...e Cal Paletes però s'hi van estar poc temps. Després hi va viure la Roser de Cal Farlapa, era vìdua i s'hi va estar força anys. Després el seu fill el Gènio, el cafeter, la va pendre cap a l'Argentina. Llavors la casa va restar bastan temps buida fins que el meu avi Pepito Vilarrubias de Cal Manyà la va comprar dient "una casa a costat de casa sempre és una casa" , ja que ell vivia al costat a la manyaria.
La casa va ser cedida al meu tiet Josep Mª, després al meu pare quan es va casar, jo i les meves germanes vam nèixer-hi. Quan em vaig casar la vam arreglar, hi vam viure 15 anys i els nostres fills també hi van nèixer. Des del 2005 la vam donar d' alta com a allotjament independent de turisme rural.

1 comentario:

  1. Aquesta casa esta molt bè, tot i que la historia es una mica diferent està m'grada molt.

    ResponderEliminar